Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~gwozdzian | użytkownik

imię i nazwiskoDamian Franciszek Maksymilian Gwóźdź adresBielsko-Biała zarejestrowany17.08.2007 @13:59:15 ostatnio na stronie08.11.2012 @22:38:14



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu2165561
digarty56 komentarze574 posty na forum2

komputer / sprzęt
Canon EOS 400D, EF-S 18-55, Sigma 70-300 mm f/4-5.6 DG Macro. Dawniej Konica Minolta Dimage Z10

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~siwa13    13.10.2007 @15:39:06
dziękuję
~dankan    13.10.2007 @13:04:28
tak to jest jak światło jest denne dzieki za komenta
_______
Oto widzę ojca,i matkę swoją,Swoje siostry i braci.Oto widzę długi szereg tych,którzy byli przed nami. Oto ich zew,bym zajął wśród nich miejsce Walhalli,Gdzie bohaterowie żyją wiecznie
~nonna    12.10.2007 @23:50:51
przy takich zabiegach nie ma sie wplywu na glebie.
~cubbus    12.10.2007 @23:46:03
to tym bardziej dziekuję
tak naprawde niewielu ludzi tu na da zna sie na podstawach kompzycji
_______
सभी को हार्दिक बधाई
http://www.skura.com.pl
~cubbus    12.10.2007 @23:41:01
czasem trzeba odejsć ob pewnej zasady zachowując za to inne i na przykładzie tej ostaniej foty doskonale to widac-pieknie jej wiatr rozwiał włosy-za jakis czas Magda znów bedzie u mnie w galerii
_______
सभी को हार्दिक बधाई
http://www.skura.com.pl
~cubbus    12.10.2007 @23:23:32
to poszalałeś:P
generalnie uważam sie za słabego nowicjusza wiec noje rady na niewiele pewnie Ci się zdadzą...:P
ale spróbuję
_______
सभी को हार्दिक बधाई
http://www.skura.com.pl
~cubbus    12.10.2007 @23:11:35
dzieki
to juz dosć stare zdjecie-sporo sie od tego czasu nauczyłem (choć ono jest chba z lipca) i teraz bardziej zwracam uwagę na szczegóły:P
_______
सभी को हार्दिक बधाई
http://www.skura.com.pl
~kazetha    12.10.2007 @15:31:49
sprzedajecie tylko huiiszpańskie wina?
_______
Motylem byłem ale utyłem. =)
~moarte    11.10.2007 @15:43:42
hmmm...chodzi o to, iż pewien użytkownik wypowiedział mi "wojnę" na tego typu zdjęcia-cała tajemnicadziękuję za odwiedziny i zapraszam ponowniepozdr.
_______
chilliny
~xalexisx    09.10.2007 @14:24:34
dzieki za rade masz racje robilem to zdjecie z kucek wiec wyszla jak wielkolud, popracuje nad tym dzieki dude
~pondi    08.10.2007 @11:50:29
dzięki za konstruktywna krytykę ....a dlaczego tak? - bo to taka moja wizja
~KiszkawKremie    07.10.2007 @11:41:14


_______
grubas ze mnie
~asix    06.10.2007 @20:23:20
dzieki
~maluch    06.10.2007 @10:38:02
BB...
_______
l'espoir meurt dernier....
~kejtii    06.10.2007 @09:58:14
haha może to nie Gosia tylko Goś :P
_______
Tylko nie dziękuj
Poprzednia strona 1 2 3 4
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt